Guardar Comprar

Torró de xocolata amb gianduja d’avellana i caramel

Taller

Torró de xocolata amb gianduja d’avellana i caramel

Divendres 12 de Desembre 1h Martin de Luca
Aragó 249, Barcelona

El torró de xocolata és un clàssic imprescindible del Nadal, però en aquest taller el portarem a un altre nivell amb una combinació irresistible: xocolata amb gianduja d’avellana i caramel.

 

De la mà del xef pastisser Martín de Luca (@martixoc), professor de l’Escola Hofmann i guanyador del premi al Millor Bombó d’Espanya 2025, aprendrem a preparar pas a pas aquest deliciós torró amb els diferents motlles disponibles, on l’equilibri entre la dolçor del caramel, l’avellana i la intensitat de la xocolata crea una experiència única (tècnica que es pot aplicar també a bombons)..

 

Durant el taller, en Martín compartirà les seves tècniques, consells i trucs professionals per aconseguir un resultat perfecte, mostrant com temperar la xocolata per obtenir la brillantor característica dels millors torrons.

 

Un taller demostratiu pensat per a tots els qui gaudeixen de la rebosteria nadalenca i volen elaborar un torró artesanal amb un toc gourmet i molt especial. Sens dubte, un detallàs per portar o regalar aquest Nadal en els àpats familiars.

 

*El taller tindrà una durada aproximada de 90 minuts.
*AFORAMENT LIMITAT

Llegir més
Comprar
15€

Aforament limitatInscriu-te ara!