Identifica't
Has oblidat la contrasenya?
Introdueix el teu correu electròni i t'enviarem instruccins per restablir la teva contrassenya
Fes-te membre
Crea el teu compte del Club Gadgets&Cuina en 30 segons!
La teva cistella
Taller participatiu.
En aquest taller ens remangarem i ens posarem mans a la massa, juntament amb la nostra pastissera Darinka, per preparar uns deliciosos cupcakes de Pasqua i decorar-los amb les nostres pròpies mans.
Aprendrem a elaborar la massa dels cupcakes, aconseguint una textura esponjosa i deliciosa, i a decorar amb l’ús de mànega pastissera i diferents boquilles, entre altres tècniques. Decoracions de Pasqua perquè els teus cupcakes quedin bonics, originals i amb aquell toc especial que fa que la pastisseria sigui encara més divertida.
Un taller pensat per a qui vulgui experimentar amb colors, formes i textures, i sorprendre amb cupcakes tan dolços com creatius.
Cada participant, per l'assistència al taller, se'n durà els seus cupcakes decorats.
Durada aproximada: 90 minuts
AFORAMENT LIMITAT: 10 places
La fotografia publicada és orientativa. El resultat final del taller pot variar segons el procés i l’elaboració realitzada durant la sessió.