Identifica't
Has oblidat la contrasenya?
Introdueix el teu correu electròni i t'enviarem instruccins per restablir la teva contrassenya
Fes-te membre
Crea el teu compte del Club Gadgets&Cuina en 30 segons!
La teva cistella
Arriba l’època més terrorífica de l’any!
La decoració de galetes és una de les tècniques més vistoses i creatives de la rebosteria.
En aquest taller participatiu de 3 hores, cada assistent elaborarà i decorarà sis terrorífics dissenys de galetes utilitzant diferents tècniques de decoració amb Royal Icing: un ratpenat, un calder, un ratolí, un fantasma, una poció i una carbassa.
De la mà de Juan i Guillem de Lord Conejo (@lordconejobakery), aprendrem pas a pas a preparar la massa de galetes, el glacejat reial i les seves diferents consistències. També veurem com treballar amb talladors, calcar dissenys i practicar sobre plantilles guia per dominar l’ús de la màniga pastissera i aconseguir acabats nets i definits.
Durant el taller es combinarà una part teòrica demostrativa amb una part pràctica, perquè cada participant pugui aplicar les tècniques més utilitzades mentre decora les seves pròpies galetes. Tot el material estarà preparat prèviament: cada alumne disposarà de les seves galetes ja fornades i tallades, i de les mànigues amb el royal icing de la paleta de colors a punt per començar a crear.
Un curs molt complet, ideal tant per a persones que s’inicien com per a aquelles que volen millorar o aprofundir en el món de les galetes decorades amb royal icing.
En finalitzar aquesta màsterclass, l’alumne serà capaç de realitzar decoracions senzilles però visualment atractives, controlar la consistència del glacejat, gestionar els temps d’assecatge i dominar la superposició de capes.
A més...
Cada participant del taller s’emportarà a casa les galetes que hagi preparat.
Durada aproximada: 3 hores.
Aforament limitat: 10 places.